لطفا نوبت را رعایت کنید!
رفتیم به حافظیه، صحبت کردیم
دیدید! به این دروغ عادت کردیم
شیراز، هتل هما، پس از نیمهی دی
خود را به سمیناهار(!) دعوت کردیم
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم دی ۱۳۸۸ ساعت 22:57 توسط رند عالمسوز
|
رفتیم به حافظیه، صحبت کردیم
دیدید! به این دروغ عادت کردیم
شیراز، هتل هما، پس از نیمهی دی
خود را به سمیناهار(!) دعوت کردیم
رند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار؟